Speelzaal

De Raadsheer speelt elke woensdag in Gebouw De Poort in Kattenburg. De zaal is in beheer van de Vereniging Nieuw Kattenburg, die er op de andere avonden andere activiteiten organiseert. Zo wordt er gebridged, geklaverjast, gebiljart, gedart en gepergamanoot.

Onze nieuwe speelzaal is een stuk kleiner en gezelliger dan onze vorige locatie. Er kunnen met gemak 40 à 50 schakers in en bij externe wedstrijden kan een extra stuk achter een schuifwand gebruikt worden. De bar bevindt zich in de speelzaal.

Klik op hier voor google maps...
Ons adres:
Kattenburgerstraat 150
1018 JH Amsterdam

Aan- en afmelden voor de interne competitie

Vanaf dit seizoen kan aan- en afmelden voor de interne competitie van 19:00 tot 20:00 uur door te bellen naar de zaal: (020) 626 7844

Parkeren na 21:00 uur gratis

Er kan geparkeerd worden langs de Kattenburgerstraat. Omdat er voor de bewoners een parkeergarage is, zal er waarschijnlijk altijd wel plaats zijn. Het parkeertarief tot 21:00 uur is 3 euro per uur.

Openbaar Vervoer

Direct voor de deur stopt buslijn 48 (halte Kattenburgestraat) met een directe verbinding tussen het Centraal Station en het KNSM-Eiland. Iets verderop (ongeveer 4 minuten lopen) stopt op het Kattenburgerplein de buslijn 22. Deze komt o.a. door Oost (Linnaeusstraat - Muiderpoort- Molukkenstraat) en komt vanaf het Centraal Station. Tenslotte is de Kattenburgerstraat in minder dan 15 minuten te bereiken vanaf IJburg met met de IJ-tram (lijn 26), halte Kattenburgerstraat(tram) en 5 minuten lopen.
Voor de echte die-hards: nachtlijn 359 (Centraal Station- IJburg) stopt ook voor de deur.