07/04/2011

Doek voor Raadsheer 1 vrijwel gevallen na nieuwe nederlaag

Door: Olaf Cliteur

Na een forse 2-6 nederlaag vorige week woensdag in eigen huis tegen concurrent Tal / DCG 2 lijkt het hoogste team van De Raadsheer gedoemd tot een terugkeer naar de eerste klasse. Onze hoofdmacht is inmiddels afgezakt tot de voorlaatste plaats en gezien het feit dat er dit jaar vier teams uit de promotieklasse degraderen lijkt de kans op behoud nog slechts theoretisch.

Na de 5-3 nederlaag drie weken geleden bij De Wachter was de opdracht voor de mannen van Peter Voets duidelijk: De volle winst uit de laatste twee wedstrijden, te beginnen met de reserves van Tal / DCG.

Helaas konden onze sterkste spelers van de club ook in dit duel andermaal niet imponeren. Een fraaie winstpartij was er slechts te melden voor Mustapha, aangevuld met twee keurige halfjes van Frans en Stephan.

De overige helden keerden helaas met lege handen van het slagveld huiswaarts waardoor er een onthutsende 2-6 nederlaag op het scorebord verscheen. Een monsterzege komende donderdag tegen Isolani, gecombineerd met andere gunstig uitvallende resultaten in de poule kan slechts het wonder nog doen geschieden. Zo niet dan zullen De Raadsheren komend seizoen het verloren terrein vanuit de eerste klasse weer moeten trachten te heroveren.