2019 05 08 Raadsheer 6 Wachter 2 formulier

Door: Rob Baas

Na een goede start van dit seizoen van Raadsheer 6 met 1½ uit 2 volgden 4 nederlagen op rij waardoor ons viertal zeer waarschijnlijk op de 5e plaats zal eindigen in de SGA Viertallen Competitie. Hetzelfde resultaat voor dit team als vorig jaar maar wel met één tegenstander minder en beduidend minder wedstrijdpunten.

Met een snel halfje van Maarten op bord 4 bleef Raadsheer 6 in de race maar door verlies van Frans en Jan op resp. 1 en 3 ging de wedstrijd verloren. Op bord 2 deed Rob zijn best om de score nog enigszins een draaglijk aanzien te geven. Hij slaagde hierin door stukwinst na een aftrekje. Zijn tegenstander maakte het hem daarna wel erg gemakkelijk door zijn dame cadeau te doen en op te geven. Hiermee kwam de score van 1½ - 2½ op het bord wat er niet stond?

Uitslagen en tussenstand